pondělí 18. ledna 2010

I am addicted to...chewing-gums and magazines

Radši ani nebudu počítat, kolik bych ušetřila, kdybych si aspoň párkrát tyhle blbůstky odpustila.
Dokážu za den spotřebovat balíček žvýkaček(dříve jsem ujížděla na orbit profesional, ale poslední půlrok kupuju aspoň o čtyři koruny levnější bílomodrý orbitky sweet mint). Tak nějak jsem si zvykla mít pořád čistej dech, žvýkat při psaní testů, esejí etc. Zkrátka mě to strašně uklidňuje.

A časopisy. To je kapitola sama pro sebe. A když se nad tím zamyslím, tato těžká závislost mi byla vštěpována už od dětství, kdy jsem musela mít kažé číslo Médi Pusíka, občas Mateřídoušku, pak přišly léta Barbie, kterou jsem si kupovala asi až do čtrnácti(ale pšt! i já jsem v trafikách říkala, že je to pro mladší ségru - žádnou nemám:)). Následovaly Witch(a mezi nimi i Bravo, Bravo Girl, Top Dívky -vše velice kvalitní a poučná četba:)
Pomalu a polehounku jsem pak rostla a rostl i počet časopisů(a jejich cena též!): Joy, Yellow, Lucky Star, CosmoGirl...

A dneska je to tak, že si asi popáté dávám předsevzetí v kupování méně časopisů. Instyle mám předplacenej(protože jsem k němu dostala celkem kvalitní foťák).

Tu Elle jsem si v pátek prostě koupit musela!

A pozítří vycházivší (dneska jsme se o češtině věnovali přechodníkům) Ženu a Život přece musím mít!

A do Marie Claire jsem už taky pěkně dlouho neinvestovala!

Mon dieu!
triko Zara, svetřík Camaieu, vesta Vintage od kamarádky, kalhoty Zara, náušnice Orsay

PS: jinak dnešní den neměl chybu - anglická esej a zkoušení z mé milované francouzštiny na výbornou + pochvala za skvělé fráze a výslovnost!

12 komentářů:

  1. s těmi časopisy jsem na tom byly podobně:)
    do witch jsem byla přímo zblázněná:D!
    to claires u nás v čr není a hrozně mě to štve,v cizině si tam také vyberu spoustu užasných věcí!
    esej z aj mě čeká zítra:/ a ještě písemka z matiky(no už se nemuzu dočkat://)
    a hrozně ti závidím že umíš/učís se francouzsky je to nádherný jazyk!

    OdpovědětVymazat
  2. tak to úplně znám!:D
    časopisy, no jéje já kdybych je všechny prodala za plnou cenu tak jsem milionářka!:D

    jsi moc šikovná, taky bych chtěla umět francouzsky, ale ani pořádně neumím anglicky!:D (od malička se učím němčinu no..)

    OdpovědětVymazat
  3. jé to já bych je neprodávala, čmárala sem si do nich a dělala si ty pošahaný testy..:D
    jéé to by se mi taky líbilo studovat někde v cizině:)
    já angličtinu umím fakt bídně, spíš teda rozumím než abych se dorozuměla já sama:D měla jsem ji jen dva roky..:D paráda tohle!

    OdpovědětVymazat
  4. tak to zase ráda jsem, to jo. žádná zima, snih(teďka spíš ta břečka no..:D)
    spím si dlouho, válím se..
    tělocviku jsem se včera taky vyhnula:D měli jsme jít bruslit(mám z bruslení od jisté doby strach, takže děkuji bohu!)

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla taky ještě ve 13 velká fanynka Barbie. Ten časopis měl naprosto sladké obrázky a takové šílené blbinky jako dárky, které jsem prostě musela mít. Taky jsem tvrdívala, že je pro sestřičku, které bych ho ale nepůjčila ani náhodou. Pokrčila by mi růžky stránek :D. Posedlost časopisy mě drží pořád a jestli existuje nějako jako magazinfilie tak já jsem zářivý exemplář :D. V pátek jsem si koupila ELLE, v sobotu InStyle, který jsem si zamilovala a dneska Style ke kterému se vztahovala nabídka jaké se neodmítá-přibalený Harpers Bazaar a to celé jen za 60 korun :D.

    Nedá mi to a musím zabruslit i na tu pošahanou matiku. Jak jsi nakonec dopadla? Já dostala z kompozice 4 a na vysvědčení taktéž. Příjde mi nespravedlivé, že někomu dala 3 i když má shodné známky s mými. Neuvěřitelně mě to štve, mrzí a rozčiluje. 28. se budu hodně stydět podívat se třídní a doma rodičům (později prarodičům, tetičkám...) do očí. Celé to moje vysvědčení dopadlo neslavně-skoro ze všeho 3, 2x po 2, a 1 z češtiny a psychologie :(

    OdpovědětVymazat
  6. No jasně že se mi tu moc líbí, Zori:)
    Abych řekla pravdu, už dlouhou dobu uvažuju o tom, že bych se přemístila taky na blogspot a dala adresu jen pár nejbližším, na blogu.cz mě omezuje šíleným způsobem to, že spousta lidí okolo ho zná a ani mi to neřekne, nemůžu psát to, co bych chtěla :) Možná se tu brzy potkáme:)
    A článek s časopisy mě hodně pobavil :) Já jsem taky začínala u Médi Pusíka, pak Sluníčko, Čtyřlístek, samořejmě éra Brava, Bravo girl, Top dívky... v tomhle mě ségra nechápala, ona si tímhle obdobím vůbec neprošla... jsem ráda, že už mě to přešlo, lezlo to strašně moc do peněz :D teď mám doma obrovskou kupu časopisů, ale už žádné nové nepřibývají, naštěstí:) Snad jen jednou za čas Filter :-)
    Moc Ti to sluší na fotkách:))

    OdpovědětVymazat
  7. Sakriš, tak jsem ti sem napsala komentář a nějak se neodeslal... no nevadí xD
    Bylo to něco v tom smyslu, že jsem na tom s časopisama podobně, ale tak od 15 jsem přesídlila na žánrový časopisy - nejprv F:LTER, pak Spark a nakonec Pevnost. A že mamce dodnes kradu Marianne :).
    A že ti závidím, že ve škole můžeš žvejkat, u nás to všem strášlivě vadí :-/
    A s tou angličtinou, že doporučju co nejvíc koukat na věci v originále (nejlepší jsou na to sitcomy, nezabare to tolik času a stihne to i pobavit :)), chodit na anglicý weby a nejlépe s někým i anglicky komunikovat. Já jsem si kupříkladu psala s holkou z Finska a nakonec to vyústilo ve výměnný pobyt (avšak organizovala to teda škola). A na procvičení gramatiky jsou výborný stránky www.helpforenglish.cz, protože ti ukážou kde máš chybu a vysvětlí, co a proč je správně. A taky že jestli ti jde francouzština, tak nač se otravovat s angličtinou? Pokud bys francouzštinu studovala dál, máš před sebou krásný pole působnosti :). A ještě jsem se tázala, zda-li tě už letos čeká maturita :).

    OdpovědětVymazat
  8. Snad nemáte takovou mrchu, která ti tak krásné vysvědčení zkazí 4 z matiky! Určitě ti dá 3. I učitelé mají srdce, nebo spíš nechtějí vypadat před kolegama ze sborovny jako ti co nic nenaučí a ještě kazí vysvědčení :). V budoucnu žádný obor do kterého by zasahovala matematika studovat nechci, ale i tak mě ta 4 neuvěřitelně mrzí :(. Ostuda.

    Vím, že jsi vášnvá čtenářka tak se tě musím zeptat jak bys zhodnotila knížky našeho nejprodávanějšího autora M. Viwega (snad to mám správně, ale nechce se mi stáva a zijšťovat to u knihovy :D). Zajímalo by jestli jestli jsem jediná kdo si myslí, že to jsou knížky absolutně o ničem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Martina: Vím, že otázka nebyla pro mě, ale vzhledem k tomu, že si myslím více méně to samé (konkrétně si myslím, že můj život je příliš krátký na to, abych do něj začleňovala autora, který mě navenek nikdy ničím enzaujal a píše o banalitách), tak jsem si dovolila reagovat :).
    Zorka: Jo, pokračování to má a jmenuje se Krysařovy střevíce http://knihy.abz.cz/prodej/krysarovy-strevice . Ještě na Čokoládu myslím velice volně navazuje Ostružinové víno, ale nečetla jsem ho, takže ti nepovím, jak moc je to propojený. A taky teď napsala nějakej pokus o fantasy, Znamení run a taky to prý není marné :).
    A když jsme u těch jazyků, holdáš pak francouzštinu dělat na vejšce? To by bylo určitě krásný studium :).

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak, také jsem humanitní typ, a tak jsem se přihlásila na jazykové gymnázium a stejně to bylo k ničemu, protože přírodovědných předmětů máme úplně stejně jako na gymplu všeobecném. Jinak, moc ti děkuji za pochvalu blogu, udělala jsi mi radost. :-)

    Stejně jako ty miluji Francii a francouzštinu, prostě vše co je francouzské! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé máš stejný svetřík :) S časopisama jsem na tom dost podobně, taky nevynechám elle ani yellow (dokud ještě vycházelo), nejhorší, ale je, že jakmile jsem někde venku, v zahraničí, tak já stejně jdu a to předražený (3X!!!) tlustší Elle si koupím...když už, tak aspon pro super obálku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak koukám, že máme stejně směřování na vejšku :) Akorát já chci dělat anlgistiku, franzouštinu mám moc ráda a docela mi jde, ale necítím se v ní zdaleka tak jistá, abych šla studovat přímo ji. A k angličtině (pokud se na ni dostanu) si tu francouzštinu budu moct vzít, takže je to fajn :).
    A s knížkama jsme na tom koukám taky podobně - taky se bojím, zdaleka nestihnu přečíst všecko, co chci. Už teď toho mám spousty půjčeného a chudiny knížky leží ladem :).

    OdpovědětVymazat