středa 20. ledna 2010

Dobrá věc se podařila...

...Zoris nad zimou zvítězila. A její tyrkysové šaty z Manga spolu s puntíkatými punčochami a černými korálemi s puntíkatým květem zaujaly i členku školní inspekce(která si mohla bulvy vykoukat). Bohužel mě neměl kdo vyfotit, tak jsem Vám sem všechny 3 složky outfitu dala rozděleně(ale zase jako bonus tam máte sladkého kocourka a beruškovou sklenu:) a barvu si taky představte - aspoň si procvičíte fantazii :) A až se najde někdo šikovný, kdo mě hezky vyfotí, tak look uvidíte komplet.

A někdy prostě stačí doufat a Vám se tu trojku z matiky podaří dostat takřka náhodou. O tom, že pak budete muset na oplátku doma počítat hrozně moc příkladů, který nevycházej radši nebudu psát.

A nebo jo, protože to musim ze sebe dostat. Ještěže v dnešní ŽaŽ byla jako dárek porce kávy, která mi to hnusný odpoledne s počítáním odchylek trošku zpříjemnila a pomohla vydržet. Nakonec už se mi ale kouřilo z hlavy, kručelo v břiše a kolem mě jen prázdnotou zející balíček od žvýkaček a spousu počmáraných papíru těma matematickýma klikihákama. Ještěže maminka upekla ty dobrý taštičky z listového těsta plněný jablkem a Camembertem.

A propos! Tím jsem si připomněla včerejší rozhovor s mou drahou maminkou, který mě pobavil i poškádlil zároveň:

Moi: "To je krásná zrzavá na tý fotce, žejo?"
Mére: "To je ošklivá červená."
"Tobě se nelíbí? Ale na mě by se ti líbila. Na mě se ti přece líbí všechno:) "
"Nelíbila."
"Mami!"
"Co?"
"Líbí se ti Ron Weasley?"
"Líbí."
"Takže by se ti na mě líbila jeho barva vlasů."
"Nelíbila."
"Jakto? Vždyť's teď řekla, že se ti Ron líbí!"
"Ron jo. Ale ty bys byla obarvená zrzavá holka."
"No ale nepřijde ti, že mám trochu zrzavej nádech?"
"To nevim, teď večer už to nevidim. Ale to, co je na tý fotce, je červená."
"Není, to je přirozená zrzavá."
"Je to červená."
"Achjo, to nemá cenu, když ty ani nevidíš, co je na fotce. No ale nepřijde ti, že mám trochu zrzavej nádech třeba na týhle fotce?"
"Ale nádech je něco jinýho, to neni ta děsná červená, jako na týhle fotce. Já nechápu, jak se může někdo, kdo má hezký vlasy obarvit na zrzavo, aby vypadal jako štětka"
"Teda ale proč to řikáš? To je jako kdybych to řekla o melírech! A navíc ty tu fotku nevidíš, takže to fakt nemá cenu."
"Tak nevidim no...."
"Tak dobrou..."
"Dobrou."
(Jenom podotýkám, že jsme se celou dobu spíš smály než hádaly:))

3 komentáře:

  1. Prej ošklivá červená, tss ... Zrzavá je jednoznačně best! :) Já jsem si ji slíbila jako odměnu za povedenou maturitu, tak uvidíme, jestli se zadaří. A myslím, že tobě by docela sedla, tak nedej na mamku a pojď do ní! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. haha:D moje mamka taky nechtěla abych se obarvila na červeno, a stejně jsem to udělala:D
    doufám, že svůj outfit brzo vyfotíš, řekla bych, že je určitě zajímavý!:)

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa rysave vlasy velmi pacia..:)
    a skoda ze si sa neodfotila cela..hadam nabuduce..:)

    OdpovědětVymazat