čtvrtek 28. ledna 2010

Člověk není nikdy úplně šťastný nebo nešťastný?

(třeba mi ta knížka trochu napoví)
Za oknem sníh a v mých rukou spoustu malých balíčků. Svátek mi silně připomněl Vánoce, Vánoce bez stromečku...
Dostala jsem slovník a pomeranč od tety(obojí v maxi provedení), 2 červený laky na nehty(Bourjois a Avon), megaborůvky, skvělej tělovej krém v zavařovací sklenici:)))(Avon), bonboiéru s názvem Hamlet(miluju Shakespeara), náramek se spoustou přívěsků a dětskej řetízek v nádherný sametový krabičce ve tvaru korunky:)
Taky jsem dostala spoustu krásnejch přání 26. i 27.
Merci beaucoup

Včerejšek bych nejradši zapomněla. Epileptický záchvat spolužáka, bramborové místo na francouzské olympiádě(o půl bodu) a zpackanej test z matiky(po dlouhý době jsem se na to ale učila:). Asi půlhodinový "neanrdtálský" řev v koupelně a děsná únava.

A ještě něco: nenávidím přetvářku!

Dnes už je dobře i proto, že:

  • zítra jedu do Prahy na výstavu Dalího a do francouzského institutu(na francouzštině musím zamakat, pokud se chci dostat na fakultu, která je jediná v ČR)


  • v sobotu jedu do Brna za Anettkou a prozkoumám tu francouzskou palačinkárnu


  • v knihovně jsem sehnal novou knížku Anny Gavaldy


  • vysvědčení bylo lepší než jsem čekala : 4 dvojky a 1 trojka


5 komentářů:

  1. tak ten naramok je zlaty:)mam rada taketo detske veci lebo je to starsne roztomile (vid ta krabicka!):))

    ides na daliho???isla by som hned s tebou:)tak si to tam uzi!

    OdpovědětVymazat
  2. Vysvědčení máš krásné :)
    a Zorísku děkuju mnohokrát za ty rady ohledně těch šatů, věděla jsem, že jsi nejspolehlivější modní poradkyně :-* Někdy pujdem nakupovat spolu, jo? Ráda bych letos do Prahy, protože jsem slyšela, že se tam otevřel bar u Mazanýho králíčka a do toho bych strašně chtěla :) Tak snad se povede nějaké setkání!¨
    No doufám, že seženu šaty i na sebe, protože mám ženskou postavu a nevím, jestli my budou nějaké krásné slušet :X Snad jo :(
    Měj se krásně a to brečení v koupelně se mi nelíbí, sluší ti úsměv :-*

    OdpovědětVymazat
  3. No, nutno říct, že tvůj svátek vypadá skoro jakomoje narozeniny !!! :D Pěknej výčet dárků !

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezké dárečky Zorinko:)
    vysvědčení také pěkné, já radši budu mlčet:D

    OdpovědětVymazat
  5. Na té výstavě jsem také byla,byla úžasná:-)

    OdpovědětVymazat